Vijf gemeenten – Eén merk OPVoorne-Putten

door: René Hofman | disciplines: Corporate branding Design Identiteit MediaOnderzoek Public Relations

De vijf wethouders Recreatie & Toerisme van het eiland Voorne-Putten lanceerden vrijdag 14 maart het nieuwe merk ‘OP Voorne-Putten’. Doel van het merk, en het verhaal van het eiland wat erachter zit, is om recreanten en toeristen een breder beeld te geven van wat zij allemaal op het eiland kunnen beleven.

Wethouder Evert Taal (Hellevoetsluis), voorzitter van de groep van wethouders die zich richten op Recreatie & Toerisme: “Met de lancering van het merk zetten we een stevige eerste stap naar een gezamenlijke promotie. Natuurlijk is er nog genoeg werk doen. Maar dankzij de samenwerking tussen gemeenten, ondernemers en de VVV hebben we een stevig fundament om een van de belangrijkste economische pijlers van Voorne-Putten verder te versterken.”

Over het merk OP Voorne-Putten

HollandSpoor ontwikkelde het merk OP Voorne-Putten het afgelopen jaar samen met ondernemers, gemeenten en inwoners. Tijdens diverse bijeenkomsten bespraken de partijen wat het eiland karakteriseert. Vier thema’s kwamen bovendrijven: de haven(s), de historie, de natuur en het water. De gesprekken maakten duidelijk dat juist in de verbinding tussen de thema’s de toegevoegde waarde zit voor recreanten en toeristen. De slogan ‘1 eiland – 2 werelden’ verwijst hiernaar. Het merk wordt in eerste instantie ingezet voor recreatie en toerisme, later kunnen hier ook de activiteiten op het gebied van wonen, werken en leren aan worden toegevoegd.

Vijf-wethouders-OPVoorne-Putten

http://www.hollandspoor.com/uitgelicht/vijf-gemeenten-een-merk-op-voorne-putten/

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *